Ontbijtmanden

Bestelformulier Valentijn-ontbijtmanden 2017

Scouts Elewijt verkoopt dit jaar Valentijn-ontbijtmanden! Deze kunnen besteld worden tot en met 1 februari 2017. De manden zullen rijkelijk gevuld zijn met croissants, pistolets, fruitsap, fruit, yoghurtjes, een eitje en nog veel meer!

Er zijn 2 formaten:

• Grote mand (voor 4 personen): 25 euro
  • Kleine mand (voor 2 personen): 15 euro

Bovendien kunnen de echte bon-vivants CAVA bijbestellen, dit aan 9 euro/fles.
Bestellen kan via www.scoutselewijt.be (overschrijving) OF door onderstaand bestelstrookje mét het juiste bedrag in de brievenbus te steken bij:

• Fien Buelens: Rozemarijnstraat 5, 1982 Elewijt
  • Mathilde De Broeck: Dynastiestraat 59, 1982 Elewijt

Bestellen kan tot en met woens 1 februari 2017!

De leiding komt op zondagvoormiddag 12 februari uw bestelling aan huis brengen. U kan aanduiden op de bestelbon wanneer u uw bestelling wenst: tussen 8 en 9 uur, tussen 9 en 10 uur of tussen 10 en 11uur.
Groetjes,
De leidingsploeg van Scouts Elewijt!
(Bij vragen: groepsleiding@scoutselewijt.be of 0486/51.32.39)

Bestellen

U kan vanaf dit jaar online bestellen! Vul onderstaand formulier in en uw bestelling is toegevoegd!

Opgelet:
Uw bestelling is pas definitief na overschrijving van het juiste bedrag op BE85 0014 0139 8406 met volgende mededeling: ‘ontbijtmanden – familienaam + voornaam’.

Wil je toch liever nog cash betalen? Klik hier om het bestelformulier af te drukken