Inschrijvingen 2017-2018

Het kamp is nu echt wel achter de rug en de nieuwe leidingsploegen zijn verdeeld. Binnenkort kan je dus je nieuwe leiding aan de deur verwachten om je opnieuw in te schrijven voor een spetterend scoutsjaar.

Nieuwe leden kunnen zich inschrijven tijdens Den Elewijtse Pijl op 10 september aan de scoutslokalen of vanaf 17 september elke zondag tussen 14 en 17 uur.
Let op: voor nieuwe leden van het geboortejaar 2010 en 2011 geldt een iets andere regeling. De populariteit van de kapoenen groeit al jaren. Daarom zal er een ledenstop zijn bij 70 leden. Of we ook effectief nieuwe leden moeten weigeren, zal afhangen van het aantal bestaande leden die zich opnieuw inschrijven. Broers en zussen van bestaande leden zullen sowieso ook voorrang krijgen. We hopen rond begin september meer info te kunnen geven over de exacte inschrijvingsdatum voor nieuwe kapoenen.

Met vragen kan je altijd terecht bij groepsleiding@scoutselewijt.be