Inschrijvingen scoutskamp 2021

Het is zover, we gaan op kamp! Jippie!

Na een behoorlijk zwaar coronajaar met maar weinig scoutsactiviteiten ziet de zomer er voor ons veel beter uit. De coronaregels voor jeugdwerk vallen (voor augustus) heel goed mee. Het gaat dan vooral over extra aandacht voor hygiëne, rust en ziektesymptomen. Naast contactlogboeken en noodprocedures bij ziekteverschijnselen ziet ons kamp er eigenlijk uit als in een normaal jaar. Wij staan alvast te trappelen om te vertrekken! We verwachten ook niet dat we leden moeten weigeren.

Periode

Zoals eerder al gecommuniceerd vervroegden we ons kamp. Het transport blijft zoals anders:

Verkenners en gidsen vertrekken maandag 2 augustus met de fiets op kamp. Jong-gidsen en jong-verkenners worden maandagochtend 2 augustus met de auto naar gebracht. Kabouters en welpen worden op donderdag 5 augustus gebracht (ook door ouders). Kapoenen komen toe op zaterdag 7 augustus (ook met de auto gebracht door ouders). Iedereen blijft tot donderdag 12 augustus, we komen samen met de bus terug naar Elewijt. Aankomst is gepland zoals normaal, tussen 17 en 18 uur.

Quanta costa?!

Een kampdag kost bij ons nog steeds 12 euro per dag. Hierin zit alles inbegrepen. Dit komt neer op voor (jong-)givers: € 120 voor kabouters en welpen: € 84 voor kapoenen: €60. Dit dient vooraf betaald te worden op de rekening met rekeningnummer BE85 0014 0139 8406, met vermelding ‘kamp 2021’ + de naam/namen van uw kind(eren).

Locatie

Deze houden we nog even geheim, je vindt hem in de kampsamen. Die valt half juli in jullie brievenbussen!

GOED NIEUWS

Ja, wel nog een leuk weetje (voor broers en zussen)! Jeugdbubbels mogen tot 200 leden tellen (exclusief leiding en fouriers). Dat betekent dat wij allemaal samen in één bubbel kunnen spelen. Om hier een veilige buffer in te voorzien houden we de takken wel de eerste twee dagen in een eigen takbubbel. Zodra die dagen voorbij zijn en er geen ziektesymptomen opdoken vervalt deze takbubbel en kan er ook met andere takken gespeeld worden.

Inschrijven

Inschrijven kan vanaf vandaag tot en met zondag 4 juli. Dit kan enkel online via deze link (info ook op de website). Let op, de inschrijving is pas geldig na betaling van het gepaste bedrag.

Alle andere concrete afspraken en coronainfo zullen jullie in de kampamen vinden (half juli). Ook via mail brengen we jullie hierover nog op de hoogte.

Nog vragen? Je kan ons bereiken op groepsleiding@scoutselewijt.be.