Steekkaart

Vanaf nu hoef je enkel in het begin van elk scoutsjaar de Individuele steekkaart online aan te vullen en klaar is kees! Deze Individuele steekkaart is terug te vinden op de groepsadministratie van Scouts en Gidsen Vlaanderen.

Onze leiding raadpleegt steeds deze database voor zowel het terugvinden van medische gegevens als het opzoeken van telefoon/gsm nummers of mail adressen om belangrijke informatie door te geven. Daarom is het van enorm belang deze zo volledig mogelijk in te vullen.

Alle info op deze database kan je zelf 24op24 aanpassen!

Stap 1: Maak een login aan op de groepsadministratie

steekkaart1

Stap 2: Vul al de gegevens van je kind in (Elk lid heeft een persoonlijke login nodig)

steekkaart2

Stap 3: Probeer zoveel mogelijk contactgegevens in te vullen! We baseren onze lijsten op deze gegevens!

steekkaart3

Stap 4: Na het invullen van alle gegevens druk je “Opslaan en verder naar individuele steekkaart”. Dit brengt je naar de 2de webpagina: “de medische fiche”

steekkaart4

Stap 5: Nadat je alle medische informatie over je kind hebt ingegeven, druk je op “opslaan en goedkeuren”. Dan pas is alle informatie opgeslagen.

steekkaart5

Stap 6: Je hoeft je heel het jaar door geen zorgen meer te maken over de inhoud van de medische fiche. (Indien de medische gegevens veranderden kan je deze op dezelfde manier steeds aanpassen)

Moesten er nog vragen zijn aarzel dan niet om ons te contacteren.
De groepsleiding – groepsleiding@scoutselewijt.be