Alternatoeria 1, 2 en 3 maart

We starten ons Alternatoeria weekend met een DROPPING!
Er zijn 2 parcours voorzien: één van 7 km en één van 15km.
Verzamelen doen we om 20u aan de scoutslokalen (diependaalstraat 34-36). Van daaruit zullen de verschillende groepjes naar de geheime locatie gebracht worden!
We vragen €2 per persoon, hierin zit ook een kleine versnapering onderweg.
Inschrijven kan je via hier

Op zaterdag 2 maart organiseren we een SCOUTSQUIZ!
Tijdens en na de quiz zullen er ook streekbieren te verkrijgen zijn!
De quiz start om 20u en zal doorgaan in zaal ‘in den Prins’ (aan de kerk van Elewijt)
Per ploeg mogen er max. 5 mannen/vrouwen inzitten. De prijs bedraagt €15 per ploeg.
Graag het geld per ploeg storten op volgend rekeningnummer met als melding:
Inschrijven kan je via hier

We sluiten ons weekend af met een GROOT SPEL VOL UITDAGING EN TEAMBUILDING!
Voor de welpen, jong-gidsen, jong-verkenners, gidsen, verkenners en jin wordt er zondag 3 maart een spel voorzien. Dit zal doorgaan van 14-17u aan de lokalen.
OPGELET! De kapoenen en kabouters zullen deelnemen aan de sprookjestocht van de chiromeisjes van Weerde. Meer informatie over hun vertrek en terugkom uren vinden jullie binnenkort in de volgende samen, op de site en in jullie mailbox!
Dit spel is volledig gratis, maar wel enkel voor leden van scouts Elewijt!