Funky on the Rocks affiche

Funky on the Rocks

Wat? FUNKY ON THE ROCKS – Fuif, Bodega (streekbierencafé) & kinderfuif
Waar? In den Prins (fuif) + Gildenzaal (Bodega)
Wanneer? Zaterdag 19 april 2014

Onze jaarlijkse scoutsfuif steekt in een nieuw jasje! Op zaterdag 19 april heten wij u welkom op FUNKY ON THE ROCKS om te komen fuiven in zaal ‘In Den Prins’ of om een streekbiertje te komen drinken in de ‘Gildenzaal’!

Facebook Event

Van 17u tot 18u45 is het kinderfuif voor de kapoenen, welpen, kabouters en alle andere kinderen van de leeftijd 1e tot en met 5e leerjaar!

Van 19u tot 20u45 is het tienerfuif voor de jv’s, jogi’s en andere kinderen van de leeftijd 6e leerjaar tot en met 2e middelbaar!

Weetje:

Exact 30 jaar geleden, in 1984, heette de scoutsfuif ook ‘Funky On The Rocks’! Dit wist de huidige leidingsploeg niet, tot we op een avond uitgenodigd werden bij de Luu Merckx in Den Hoorn. Daar hingen verschillende affiches van oudere edities van de scoutsfuif mooi ingekaderd aan de muur, waaronder de affiche uit 1984. We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe naam voor onze fuif en Funky On The Rocks leek ons perfect!

Funky on the Rocks affiche